Τηλ. Παραγγελιών
Πολιτική Επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ottika-spirou.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το ottika-spirou.gr.
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του καθώς να ζητήσει και επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία ή αντικατάσταση, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα ottika-spirou.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, το κόστος μεταφοράς τις επιστροφής του προϊόντων είναι δική σας ευθύνη.
O έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.